  • 1. Data: 2004-03-05 09:41:38
    Temat: ZAKUP SAMOCHDU - wiem było 100 razy - ale pomóżcie ten ostatni
    Od: r...@o...pl

    Cześć
    Prowadzę DG opodatkowaną na zasadach ogólnych KPiR, dzialalność zwolniona z VAT
    (nie jestem płatnikiem).Nie mam żadnych środków trwałych.
    Zamierzam kupić samochod osobowy za 12 500 zł.
    Pytanie :
    Jak go kupić - na firmę np. FHU"AAAA" Robert CZZZZ, tak abym mógł odliczać
    amorytzację, i ile amortyzacja wynosi,
    Co z tym smochodem jak np. za 6 m-cy zlikwiduję firmę (czarny scenariusz)
    Dzięki za podpowiedzi
    pozdrawiam
    RCzyż

  • 2. Data: 2004-03-05 18:37:35