    From: Marcin Skalski <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wyprzedaz wyposazenia -> sprzedaz bezrachunkowa
    Date: Wed, 27 Dec 2006 11:55:06 +0100

    Witam,
    Jak dokladnie przeprowadza sie sprzedaz bezrachunkowa? Likwiduje
    dzialalnosc (KPiR+VAT) i chcialbym zminimalizowac koszty zwiazane z
    remamentem likwidacyjnym, mam kilka drobnych pozycji. Czy dobrze
    rozumiem procedure postepowania:

    1) Wystawiam przykladowo na dzien 20.12 druczek: "Sprzedaz
    bezrachunkowa" na kwote 122PLN (w uwagach dopisuje sobie "Sprzedaz skanera")
    2) W KPiR w kolumne 7 wpisuje 100PLN (kwota netto).
    3) W rejstr VAT wpisuje 22PLN (vat).

    Czy takie postepowanie jest wogole dozwolone, glownie chodzi mi o to
    zamieszanie z poczatku roku zwiazane z kasami (nie mam kasy fiskalnej).
    Jak do tej pory rolziczalem sie tylko za pomoca faktur VAT.

    Pozdrawiam
    Marcin