  • Data: 2006-12-27 20:56:21
    Temat: Re: Wyprzedaz wyposazenia -> sprzedaz bezrachunkowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Dec 2006, Marcin Skalski wrote:

    > Witam,
    > Jak dokladnie przeprowadza sie sprzedaz bezrachunkowa? Likwiduje
    > dzialalnosc (KPiR+VAT) i chcialbym zminimalizowac koszty zwiazane z
    > remamentem likwidacyjnym, mam kilka drobnych pozycji. Czy dobrze rozumiem
    > procedure postepowania:
    >
    > 1) Wystawiam przykladowo na dzien 20.12 druczek: "Sprzedaz bezrachunkowa" na
    > kwote 122PLN (w uwagach dopisuje sobie "Sprzedaz skanera")
    > 2) W KPiR w kolumne 7 wpisuje 100PLN (kwota netto).

    Popatrz na mój ostatni post w wątku: "zakup towaru handlowego <=> inny
    koszt". Zrobisz jak zechcesz, sam bym przed fafsetnym :) zajrzeniem do
    rozporządzenia powiedział że "do 7." ale wychodzi że niekoniecznie.

    A w sprawie czy "część komputerowa" (pt skaner) wymaga kasy fiskalnej
    się nie wypowiadam. Może ktoś ma jasność :)

    pzdr, Gtofryd