  • Data: 2007-01-31 13:06:16
    Temat: Wyprzedaż majątku firmy a kasa fiskalna
    Od: "GP" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W związku z potrzebą pozbycia się z firmy starego komputera figurującego w
    ewidencji środków trwałych, mam takie pytanie:
    czy jeżeli sprzedam go osobie fizycznej nieprowadzącej dg to muszę tę
    operację rejestrować na kasie fiskalnej?
    Moim zdaniem nowelizacja obowiązująca od 1 września ub.r. znosząca limity,
    dla których można rozliczać się bezkasowo dotyczy - poza aparatami fot.
    wspominanymi już w jakimś wątku - jedynie płyt CD (z tego co się kojarzy z
    komputerami). Jeżeli więc sprzedam komputer z monitorem to kasa mnie nie
    dotyczy - takie jest moje zdanie. Natomiast jak to wygląda jeżeli sprzedam
    ten sam komplet z Windą?
    Jak myślicie?
    Graszka