  • Data: 2007-02-09 14:37:37
    Temat: Re: Wyprzeda? maj?tku firmy a kasa fiskalna
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-02-2007 o 12:58:07 GP <g...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:Pine.WNT.4.64.0702071425350.1120@athlon64...

    Przy czym zwrot niesprzedanej rzeczy nie jest już dostawa w swietle ustawy
    o VAT
    i trzeba wystawić korektę, czyli kolejny prawny debilo-absurd....
    Coś zebrało mi się na piętnowanie głupot, chyba po ostanich bojach z
    urzednikami
    na temat spółki.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne