  • Data: 2006-05-07 22:52:26
    Temat: Wynajem mieszkania w PL bedac w UK
    Od: "jamaciek" <maccich[cut_it]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:

    1. Mam w Polsce (puste) mieszkanie i chcialbym je wynajac - czy jest mozliwe
    zrobienie tego legalnie?
    Chcialbym placic podatek od wynajmu, ale przenioslem "centrum interesow
    zyciowych" do Anglii. Boje sie miec jakikolwiek dochod w Polsce zeby nie
    musiec dzielic sie z fiskusem pieniedzmi zarobionymi w Anglii (od ktorych
    juz place podatek) - jak to zrobic?
    Jesli bede musial dodac do tego dodatkowo procent od zarobkow, to bedzie
    taniej trzymac mieszkanie puste.

    2. Ciekawe jak robia obywatele innych krajow (np Niemcy) majacy domy/ziemie
    w Naszym Kochanym Kraju - moze ktos slyszal o takim przypadku?

    3. Rozliczajac sie w UK pytaja sie o nieruchomosci posiadane za granicami
    krolestwa - moze jest mozliwosc rozliczenia sie z dochodow z mieszkania w
    Polsce tutaj?

    4. Czy jest mozliwosc na uzyczenie mieszkania rodzinie i oni beda sie z tego
    rozliczac?

    5. Moze lepsze od uzyczenia jest podarowanie mieszkania czlonkowi rodziny
    (ale nie wiem jak jest z podatkiem od darowizny)

    Wdzieczny za kazda odpowiedz
    Maciek

    (ja niestety jestem lajkonikiem w tej dziedzinie, ale cos widze ze bede
    musial sie troche w tym zorientowac)