  • Data: 2007-06-28 13:47:45
    Temat: Wykonanie dzieła dla firmy z UE
    Od: nijou <n...@w...adres.jest.po.lewej.stronie.malpy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, przeszukałem archiwum ale nie doszukałem się jednej, jasnej
    odpowiedzi. Wykonałem dwa tłumaczenia dla pewnej firmy z Anglii.
    Mieszkam i pracuję na etat w Polsce. Chcę te zlecenia rozliczyć i nie
    wiem jak to zrobić.

    Czy umowę o dzieło podpisujemy wg prawa angielskiego czy polskiego?
    Jak wygląda kwestia zapłaty podatku oraz rozliczenia PIT (rocznego i ew.
    zgłaszania umowy do US)?

    Prosiłbym o informację krok po kroku, od osoby która już się tak
    rozliczała z US.

    pozdrawiam,
    Piotr