  • Data: 2007-06-29 10:22:49
    Temat: Re: Wykonanie dzieła dla firmy z UE
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 09:34:47 +0200, t...@o...pl napisał(a):

    > Umowa zawarta ustnie też jest ważna, pisemna forma to tylko do celów
    > dowodowych
    > może się w tym przypadku przydać.
    > Czemu nie spisać tylko własnego oświadczenia co się robiło i jak i ze to
    > dzieło?

    Oświadczenie to wg. mnie można w razie czego sobie wsadzić (tutaj
    każdy sobie wpisuje co mu przyszło na myśl). Myślisz że w razie czego
    kontrahent będzie przylatywał do PL zeznawać że była umowa?

    [...]
    > Na rachunku powinien wpisać całą kwotę, bez KUP w końcu nikt za nego
    > zaliczki nie odprowadzi
    > a angola też nie interesuje ile % z czego i gdzie.

    Myślę że KUP na rachunku nie zaszkodzi, z tym że oczywiście
    rachunek musi się różnić od wystawianego dla Polaka tym, że do zapłaty ma
    być brutto a nie netto.

    p. m.