  • Data: 2003-04-27 20:43:41
    Temat: Wspolmalzonka i US.
    Od: "Omulec" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem co do poprawnosci PIT-11.
    W 2003 r. pracowalem u 2 pracodawcow. Od obu dostalem PIT-11. Lacznie na
    ponad 60tys pln przychodu.
    Z tego co mi wiadomo obie firmy liczyly mnie z pierwszego progu podatkowego.
    W zwiazku z tym, ze zona nigdzie nie pracuje postanowilem rozliczyc sie
    wspolnie, aby obnizyc prog podatkowy i nie doplacac podatku.
    Nie korzystamy z zadnych odliczen. Podejzenie wzbudzil fakt, ze kiedy
    rozliczylem sie wspolnie wyszlo mi, ze US ma nam zwrocic ok 600pln. Czy nie
    powinno byc tak, ze jesli rozliczenie wspolne obniza prog do pierwszego i
    obydwaj pracodawcy traktowali mnie takim podatkiem, to rozliczenie wychodzi
    na 0???

    Pozdrawiam
    Szymon