  • Data: 2003-04-27 22:04:22
    Temat: Re: Wspolmalzonka i US.
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Omulec" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b8hjhm$onq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Fuzja. Do pewnego momentu bylem zatrudniony w 1 a pozniej w drugiej.

    Jak fuzja, to IMHO faktycznie pracowales w jednej firmie.

    > Pytalem w placach obu firm kiedy tam jeszcze pracowalem.

    > Nie bardzo mam jak, bo nie wiem ile dostalem netto. W miedzyczasie byla
    > zmiana banku prowadzacego moje finanse, a starych wyciagow nie
    archiwizuje.
    > Poza tym nie wiem zupelnie jak sie oblicza netto;)

    Szkoda ze nie masz wyciagow.
    Netto to mozesz sobie wyliczyc z PITow. Jakbys porownal z wyciagami, to
    mialbys pewnosc, ze przynajmniej na wypłacie sie nie pomylili.

    > Kwestia jest jedna. Skad drastyczne roznice w wysokosci podatkow i
    skladek,
    > skoro zarobki sa porownywalne?

    Nie wiem. Jakbys odwrocil kolejnosc danych, to mialoby to jeszcze jakis
    sens.
    Moze dodatkowo zlozyles oswiadczenie, ze bedziesz rozliczal sie z zona ?
    Trzeba do pomocy kogos, kto na biezaco liczy liste plac.

    Karol