  • Data: 2003-04-27 21:53:52
    Temat: Re: Wspolmalzonka i US.
    Od: "Omulec" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy przejela ?

    Fuzja. Do pewnego momentu bylem zatrudniony w 1 a pozniej w drugiej.

    > A skad to wiesz ?

    Pytalem w placach obu firm kiedy tam jeszcze pracowalem.

    > Sprawdziles kwoty netto ?

    Nie bardzo mam jak, bo nie wiem ile dostalem netto. W miedzyczasie byla
    zmiana banku prowadzacego moje finanse, a starych wyciagow nie archiwizuje.
    Poza tym nie wiem zupelnie jak sie oblicza netto;)

    Kwestia jest jedna. Skad drastyczne roznice w wysokosci podatkow i skladek,
    skoro zarobki sa porownywalne?

    Szymon