  • Data: 2002-11-28 17:10:39
    Temat: Wliczanie czesci czynszu w koszty......
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam mieszkanie 100% wlasnosciowe, z gruntem, w bloku.
    Mam 1-os działalnosc gospodarczą.

    Chcialbym sobie wliczyć 1/3 opłat "czynszowych" w koszty firmy.

    Slyszalem, ze podstawą do takiego odliczania, warunkiem koniecznym,
    jest pisemna ZGODA zarządcy (w tym przypadku zarządu wspólnoty mieszkańców).
    Podobno papierka z tą zgodą może zarządać Urząd Skarbowy w razie kontroli,
    i jesli jej nie bede mial, to moga mi zakwestionować odliczenie czynszu.

    Czy to prawda?
    Jak pokazuje Wasza praktyka?

    Dzieki,

    Latet