  • Data: 2002-11-29 10:18:37
    Temat: Re: Wliczanie czesci czynszu w koszty......
    Od: Piotr Morawski <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Nov 2002 18:10:39 +0100, "Latet"
    <N...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >Mam mieszkanie 100% wlasnosciowe, z gruntem, w bloku.
    >Mam 1-os działalnosc gospodarczą.

    Ano właśnie, mam podobną sytuację i może podczepię się do wątku.
    Kupiłem mieszkanie spółdzielcze własnościowe wspólnie z żoną i też
    jestem osobą fizyczną prowadzącą DG.
    Spółdzielnia powiedziała mi, że dopóki nie wykorzystuję mieszkania do
    innych celów niż mieszkaniowe (tzn. dopóki sąsiedzi się nie poskarżą
    na coś co im sprawia kłopot a jest związane z ulokowaniem DG w moim
    lokalu) to wszystko jest w porządku.
    Mam zamiar przenieść siedzibę do tego mieszkania. Zaczynam remont,
    praktycznie zostaną gołe ściany bez tynków i podłogi.
    W związku z tym mam pytania, czy koszty związane z remontem mogę
    uwzględnić w KPiR? Słyszałem, że odtworzenie wartości początkowej
    mieszkania pod to podlega. Co mogę włączyć do kosztów, czy również
    wyposażenie typu kuchnia gazowa, zmywarka, wanna i takie inne?
    Nie wiem, dlaczego mam się ograniczać do odliczania np. 1/3 czynszu za
    pokój - wolałbym odliczać całość :) Są jakieś przeszkody?

    Proszę o pomoc i pozdrawiam

    Piotr Morawski