  • Data: 2002-11-29 01:17:36
    Temat: Re: Wliczanie czesci czynszu w koszty......
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    .stanpol.com.pl...
> [...]

    a co to za nowa reguła, bo tak sie przyjeło ?

    > AFAIK zależy czy obszar zajęty przez DG "utracił
    charakter
    > mieszkalny" :)

    Dobre

    czesc mozna odliczyc,

    jak nie było bilingu to dobrze mówili

    i dobrze mówią: na bilingu zaznaczasz rozmowy
    firmowe i je odliczasz (dowodem wewnetrznym) no i
    koszt bilingu tez możesz odliczyć ale abonament
    nie ale sobie przelicz czy to jest warte zachodu,
    może telefon sobie darować :)

    > Ale jakiegoś sztywnego przypisania do telefonu
    > chyba trudno szukać :)

    Ja też nie znalazłem ale bilingiem trza się teraz
    wesprzeć

    Pozdr.
    Sark