  • Data: 2003-03-21 09:41:07
    Temat: Wezwanie z US do okreslenia stanu technicznego lokalu
    Od: "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wlaśnie dostałem wezwanie z US do określenia stanu technicznego mieszakania
    ktore niedawno kupilem.
    US dokonuje czynnosci sprawdzających w celu (jak pisze) ustalenia zgodnosci
    z przedstawionymi dokumentami (cena w akcie notarialnym ?).
    Pewnie stwierdzili ze cena odbiega w dol od rynkowej i chca ja podwyzszyc.

    Mieszkanie jest w kiepskim stanie technicznym choc ma dopiero 35 lat- wymaga
    solidnego remontu i wmiany części instalacji, okien itp.
    Jesli jednak powolam bieglego, aby wycenil mieszkanie, lub oszacowal
    niezbedne prace remontowe, to zaplace wiecej niz dodatkowa oplata wymierzona
    przez US , jesli zechcą cene podwyzszyc. Co robic???

    W jaki sposób określić stan lokalu? Opisac stan i dołączyc zdjecia? Czy
    to wystarczy ?
    Moze ktos mial takie doswiadczenie i moze poradzic jak sie zachowac?
    A moze ktos z US, albo MF, kto czyta grupe, podpowie czy moje oswiadczenie
    o stanie technicznym bedzie dla US wystarczajace?
    pozdrawiam
    Kamil