  • Data: 2003-03-21 09:57:33
    Temat: Re: Wezwanie z US do okreslenia stanu technicznego lokalu
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b5emoe$918$1@news.onet.pl...
> [...]
    zgodnosci
    > z przedstawionymi dokumentami (cena w akcie notarialnym ?).
    > Pewnie stwierdzili ze cena odbiega w dol od rynkowej i chca ja
    podwyzszyc.

    > Mieszkanie jest w kiepskim stanie technicznym choc ma dopiero 35 lat-
    wymaga
    > solidnego remontu i wmiany części instalacji, okien itp.
    > Jesli jednak powolam bieglego, aby wycenil mieszkanie, lub oszacowal
    > niezbedne prace remontowe, to zaplace wiecej niz dodatkowa oplata
    wymierzona
    > przez US , jesli zechcą cene podwyzszyc. Co robic???

    Podac o co US prosi i poczekac....

    > W jaki sposób określić stan lokalu? Opisac stan i dołączyc zdjecia? Czy
    > to wystarczy ?

    Mysle, ze jesli cena UWZGLEDNIA ow "tragiczny stan" to jego udokumentowanie
    Panu nie zaszkodzi..

    Jesli wycenia US bedzie odbiegala od panskiej posejmie Pan decyzje
    co sie bardziej oplaca - powola rzeczoznawce, czy doplacic.

    jesli wycena rzeczoznawcy odbiega od wycny US ponad 30% (jesli mnie pamiec
    nie myli)
    za rzeczoznawce placi US.

    Boguslaw