    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: WI w toku, przeprowadzka
    Date: Wed, 20 Jun 2007 15:43:34 +0200

    Mam w t(ł)oku wniosek o wiążącą interpretację,
    a zanosi się na przeprowadzkę, przy której zmienię
    też US. Ma ktoś pomysł co się wtedy dzieje z takim wnioskiem
    - czy wydaje go "stary" US i wysyła na nowy adres, czy wydaje już "nowy"
    US i czy mam jakoś poinformować "stary" US(pewnie i tak to zrobię
    ale jeśli jest jakiś przepis to warto wiedziec).

    Jest Art. 18b Ordynacji Podatkowej ale czy wydanie intepretacji
    odbywa się na drodze postępowania podatkowego?