  • Data: 2007-06-20 14:46:59
    Temat: Re: WI w toku, przeprowadzka
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-06-2007 o 16:26:57 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

    > Nie napisali że właściwych w momencie składania wniosku,
    > poza tym byłoby to "kaszaniaste" gdyby zmiana US powodowała
    > utratę ochrony. No i do tego interpretacja jest wydawana
    > w "mojej indywidualnej sprawie" a nie "w sprawie, dla miejsca
    > zamieszkania X"
    > :)
    > No ale pewności nie mam...

    No to możliwe mam zonka :)

    "Interpretacja, o której mowa w art. 14a § 1, jest wią?ąca dla organów
    podatkowych i
    organów kontroli skarbowej właściwych dla wnioskodawcy".

    Skoro 'organów właściwych dla wnioskodawcy' a nie dla podatnika, może
    oznaczać to
    że chodzi o te organy do których się wnioskowało... Co prawda nie dopisali
    "w dniu składania wniosku", ale ... NSA czeka na mnie ;) ?