  • Data: 2012-01-11 10:25:35
    Temat: VZM-1 a brak dochodów
    Od: Paweł Szostek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    O ile się nie mylę, to to VZM-1 może złożyć tylko osoba która ma tytuł
    prawny remontowanego/budowanego lokalu/budynku?
    Ja sam posiadam prawo własności do lokalu, ale problem w tym, że nie
    mam własnych dochodów,
    a więc wiadomo, że US może wziąć mnie "pod lupę".
    Materiały budowlane na remont mieszkania sfinansowałbym z pieniędzy
    syna (który zresztą mieszka ze mną w tym mieszkaniu) który wykazuje
    dochody, tylko że on nie ma tytułu prawnego do tego mieszkania, więc
    faktura wystawiona na niego nie może być chyba podstawą do złożenia
    VZM-1?
    Co więc zrobić? Jest chyba coś takiego jak umowa użyczenia lokalu i
    czy gdybym podpisał z synem
    taką umowę to zyska on tytuł prawny do tego lokalu?