    From: Grzegorz Skaruz <g...@s...com.USUNTO.I.TO>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VATowiec po zakonczeniu dzialalnosci?
    Date: Sun, 03 Dec 2006 11:29:12 +0100

    Moja mama prowadziła działalność i była VATowcem od 05.2001 do
    08.2005. Obecnie nie pracuje.

    Od 01.2007 będzie dzierżawiła lokal. Czy musi doliczać podatek VAT do
    kwoty netto (jako że kiedyś była na vacie)? Od jednej osoby
    dowiedziałem się, że VATowcem jest się jeszcze przez 3 lata od momentu
    zakończenia działalności, od innej że od momentu założenia
    działalności.

    I druga sprawa. Czy wg. umowy można wynajmować lokal nie pobierając
    opłat, np. na czas remontu przez wynajmującego? Czy bezpieczniej
    będzie podpisać umowę dopiero po wyremontowaniu i przy pobieraniu
    pierwszej opłaty.
    --
    Grzegorz Skaruz
    http://www.skaruz.com | http://www.verdox.pl