eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[VAT] usługa: organizowanie zaopatrzenia - czy zwolniona? › [VAT] usługa: organizowanie zaopatrzenia - czy zwolniona?
  • Data: 2006-09-08 16:57:50
    Temat: [VAT] usługa: organizowanie zaopatrzenia - czy zwolniona?
    Od: "Raf" <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie grupę :-)

    Pytanie mam takie, tytułem wstępu: prowadzę działalność pod PKD:
    74.87.B DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA POZOSTAŁA, GDZIE INDZIEJ
    NIESKLASYFIKOWANA, _nie_ jestem vatowcem wystawiem rachunki na usługi
    pod tytulem: "Organizowanie zaopatrzenia" oraz "Organizowanie
    sprzedaży" - teraz pytanie, czy do takich usług muszę doliczać 22%
    vatu?, bo ktos mi zasugerował, że chyba powinienem.... dodam, ze limitu
    do vatu nie przekraczam.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał