  • Data: 2006-03-27 18:16:54
    Temat: Uwowa zlecenie - dwa rachunki
    Od: Bogdan <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Na przełomie grudnia i stycznia pracowałem na umowe
    zlecenie. Wynagrodzenie zostało wypłacone w dwóch ratach -
    do każdej był osobny rachunek. Jeden dostałem z datą
    grudniową (w grudniu też wpłynęły pieniądze na mój
    rachunek), drugi z datą styczniową.

    Wydawałoby mi się że rozliczając się z US, kwotę którą
    dostałem w grudniu powinienem uwzględnić w rozliczeniu za
    2005 rok. Ale na rozliczeniu PIT, jaki dostałem od
    pracodawcy kwota z grudniowego rachunku nie została
    uwzględniona.

    Czy poprawnie?
    Czy cała kwota umowy jest uwzględniana pod datą ostatniego
    rachunku wystawionego dla danej umowy?

    pozdrawiam,
    b.