eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUwowa zlecenie - dwa rachunki › Re: Uwowa zlecenie - dwa rachunki
  • Data: 2006-03-28 05:20:59
    Temat: Re: Uwowa zlecenie - dwa rachunki
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Bogdan" <b...@n...com> napisał w wiadomości
    news:e09a6k$sdn$1@news.agh.edu.pl...
    > Witam,
    >
    > Na przełomie grudnia i stycznia pracowałem na umowe zlecenie.
    > Wynagrodzenie zostało wypłacone w dwóch ratach - do każdej był osobny
    > rachunek. Jeden dostałem z datą grudniową (w grudniu też wpłynęły
    > pieniądze na mój rachunek), drugi z datą styczniową.
    >
    > Wydawałoby mi się że rozliczając się z US, kwotę którą dostałem w grudniu
    > powinienem uwzględnić w rozliczeniu za 2005 rok. Ale na rozliczeniu PIT,
    > jaki dostałem od pracodawcy kwota z grudniowego rachunku nie została
    > uwzględniona.
    >
    > Czy poprawnie?
    > Czy cała kwota umowy jest uwzględniana pod datą ostatniego rachunku
    > wystawionego dla danej umowy?

    NIE. PIT-11 za 2005r. powinien zawierać kwotę wszystkich WYPŁACONYCH lub
    pozostawionych do dyspozycji pracownika wynagrodzeń z każdego tytułu
    podlegającego pod PDOF. Zleceniodawca popełnił więc błąd.

    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    Pozdrawiam
    MB

    To tylko moje prywatne opinie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1