  • Data: 2006-10-23 11:30:00
    Temat: Usługi w UE
    Od: mime <6...@u...jetable.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Bardzo prosze o pomoc w nast. sprawie:
    Ostatnio dowiedzialem sie w US, ze do uslug informatycznych niepotrzebny
    mi w ogole Nip-UE. Faktycznie - VAT rozliczany jest za granica.
    Zapomnialem jednak spytac o rzecz odwrotna (i mam nadzieje na pomoc
    grupy) - czy jezeli kupuje uslugi w UE, to czy do tego musze miec
    Nip-UE? Bo wtedy ja rozliczam VAT w Polsce. Te uslugi, ktore kupuje w UE
    to np. reklama w Google, hosting itp.

    I druga sprawa - dotychczas moja ksiegowa jakos dziwnie rozliczala te
    kupno uslug, ze one sie zerowaly - tzn jakos tak, ze najpierw ja
    kupowalem w UE, a potem to samo sprzedawalem i wychodzilo zero (jestem
    laikiem co widac). I np. ostatnio zlozylem formularz VAT-UE i bylo tam
    pare pozycji (wlasnie te uslugi), ale razem wszystko sie sumowalo do
    zera. Czy tak mozna ksiegowac?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc!
    Michal