    From: "aberek" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Uprawnienia Urzedu Skarbowego
    Date: Tue, 23 Jan 2007 09:40:53 +0100

    Jestem zwykłą osobą fizyczną, nie prowadzę działalnośći gospodarczej.
    Urząd Skarbowy przeprowadza mi poprawność odprowadzonego podatku dochodowego
    w roku 2001 i w latach późniejszych.
    Czy ma prawo żądać ode mnie informacji - na swoim druku - ile wydałem min.
    na czynsz, prąd, gaz, telefon, żywność, środki czystości, paliwo itd.
    Przezcież nie mam najmniejszej możliwości żeby udzielić takich szczegółowych
    informacji,
    bo do głowy by mi nie przyszło żeby sobie notować w 2001 i później ile na co
    wydaję.
    Poza tym, co to ich obchodzi ile wydałem na jedzenie czy odzież.
    Czy Urząd Skarbowy nie nadużywa swoich uprawniwń?