  • Data: 2007-01-24 10:43:08
    Temat: Re: Uprawnienia Urzedu Skarbowego
    Od: "aberek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Serdecznie dziękuję za przedstawione opinie.
    W mojej sprawie zakończone już zostało postępowanie dotyczące prawidłowości
    wysokości odprowadzonego podatku dochodowego. I tu jest ok.
    Wszczęte zostało natomiast następne postępowanie czy wszystkie moje dochody
    podlegały pod opodatkowanie. I problem w tym, że otrzymałem darowizny
    pienizne od rodziców, które wpłacałem na konto osobiste. I to właśnie o te
    wpłaty chodzi US. I o ile mogę wykazać jakie wydatki ponosiłem na czynsz,
    gaz itp, ponieważ opłacałem je przelewami i to wynika z historii rachunku, o
    tyle nie jestem w stanie wykazać ile wydałem na pozostałe sprawy płacone
    karta bankomatową lub gotówką. I moje pytanie. Tak zeznać czy podać lepiej
    jakies orientacyjne kwoty?
    Przy okazji, nigdy nie byłem bezrobotny, a w połowie ubiegłego roku kupiłem
    na kredyt używane auto. A mieszkam w małym miasteczku i stąd może mam ten
    problem.
    Pozdrawiam.