  • Data: 2005-04-14 10:50:11
    Temat: Umowa zlecienie a urlop i chorobowe - prosze o pomoc
    Od: "Alec" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Mam mozliwosc zatrudnienia sie w jednoosbowej firmie na umowe zlecienie.
    Jestem rencista z czesciowa niezdolnoscia do pracy.
    Prosze mi napisac jesli mozna jak to jest :
    - czy przysluguje mi urlop i czy jest to w jakis sposob platny ?
    - co jest w przypadku gdy zachoruje ?
    - jak jest z podatkiem, jezeli bede zarabial brutto okolo 170 zl na
    tydzien
    - czy lepiej sie moze dogadac na zasadzie najnizszego zatrudnienia na
    umowie a reszta wynagrodzenia poza umowa, co pewnie bedzie korzystne tyle co
    dla mnie , co i dla szefa,ale delikatnie zakombinowane
    Z gory dziekuje
    Alec