  • Data: 2007-01-04 08:20:32
    Temat: Umowa zlecenie - jak sie rozliczyc???
    Od: "sKrzeK" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    czy ja mogę się rozliczać również bez pitu - ktory powinien przesłać
    mi pracodawca??? tak jak jest to parę wątków wyżej o temacie: "Umowa o
    dzieło!!!"

    i czy poźniej ten pit od pracodawcy również trzeba dostarczyć do US
    czy nie???

    pracowalem rownież przez internet na co mam wystawiony "rachunek"
    znaczy wiem ile podatku zostalo potrącone - czy mogę się rozliczać w
    tym przypadku bez pitu od pracodawcy??? i czy on nie bedzie poźniej
    potrzebny???

    po wizycie w US dostalem PIT-37 - czy tak być powinno???

    pomóżcie bo rozliczam sie po raz pierwszy i jestem zielony w tym
    temacie :(

    pozdrawiam.

    --
    --==sKrzeK==--

    Każdy człowiek ma jakieś dobre strony.
    Trzeba tylko przekartkować złe. (Ernst Junger)