  • 1. Data: 2004-09-02 06:03:47
    Temat: Umowa zlecenie i ZUS
    Od: "Piotrek" <p...@n...please.com>

    Witam!
    Zamierzam zatrudniać pracownika na umowę zlecenie i dwie rzeczy są dla mnie
    niewiadomymi:
    1. Czy umowa zlecenie może być zawarta na okres np. 2-3 miesięcy, czy musi
    być zawierana co miesiąc nowa?
    2. Zgłoszenia i opłacenia składek od takiej umowy dokonuje się po jej
    zawarciu czy po otrzymaniu rachunku od wykonawcy?

    Z góry dzięki za odpowiedzi,
    Piotrek.

  • 2. Data: 2004-09-02 06:25:13
    Temat: Re: Umowa zlecenie i ZUS
    Od: "mdruda" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@n...please.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > niewiadomymi:
    > 1. Czy umowa zlecenie może być zawarta na okres np. 2-3 miesięcy, czy musi

    Może byc dłuższa, tylko żeby nie miała cech umowy o pracę

    > 2. Zgłoszenia i opłacenia składek od takiej umowy dokonuje się po jej
    > zawarciu czy po otrzymaniu rachunku od wykonawcy?

    Zgłoszenia dokonuje się w ciągu 7 dni od daty jej zawarcia

  • 3. Data: 2004-09-02 08:47:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

> [...]

    > mnie niewiadomymi:
    > 1. Czy umowa zlecenie może być zawarta na okres np. 2-3 miesięcy, czy

    moze byc zawarta na dłużyszy okres

    > 2. Zgłoszenia i opłacenia składek od takiej umowy dokonuje się po jej
    > zawarciu czy po otrzymaniu rachunku od wykonawcy?

    zgloszenie po zawarciu umowy, oplacenie skladek do 15 nastepnego miesiaca.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")