  • 1. Data: 2004-09-02 06:24:21
    Temat: inwestycja i zwrot VAT'u
    Od: "unky" <N...@...pl>

    Witam
    Kilka miesiecy temu załozyłem działalność gospodarcza. Aktualnie jestem w
    trakcie inwestycji związanej z otworzeniem PUB'u.
    Otworzenie PUB'u w moim przypadku wiaze sie z kompletna przebudową lokalu co
    pochłonie sporo gotówki.
    W tym miejscu mam pytanie odnosnie VAT'u - kupując min. materiały budowlane
    muszę uiścić VAT. Niestety jako ze jest to etap inwestycji nie za bardzo mam
    od czego odliczyc sobie ten VAT. Czy na tym etapie warto zwrócić się od US o
    zwrot zapłaconego VAT'u? Pub otwieram dopiero za kilka miesiecy w zwiazku z
    czym do tego czasu VAT w moim przypadku nie bedzie mógł zostac odliczony.

    pozdrawiam

    unky