  • Data: 2005-05-02 20:59:43
    Temat: Umowa/wymiana BARTEROWA a podatek VAT, pomocy!
    Od: "Paweł Florczak" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem osobą fizyczną, nie posiadającą żadnej działalności gospodarczej.

    Aktualnie mam potrzebe zawarcia umowy/wymiany barterowej (towar za reklame
    w internecie). Mam jednak pytanie, jak dokładniej powinno to wygladac... i
    jak wyglada to od strony podatkowej. Czy coś musze zapłacić, wpłacić,
    wyciągnąc, rozliczyć.... ?

    Prosił bym o odpowiedz jak dla typowego laika, jak najprostszą. Dziękuje z
    góry! :)