  • Data: 2005-05-03 20:04:43
    Temat: Re: Umowa/wymiana BARTEROWA a podatek VAT, pomocy!
    Od: "Paweł Florczak" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd, dzieki za odpowiedź.

    Ogólnie wygląda to tak, że pewnej firmie "przekazuje" reklamę na stronie
    internetowej, wzamian za to, że otrzymam od nich kosmetyki.

    Czyli jesli dobrze zrozumialem to ja płacił bym stawkę Vat za towar, który
    otrzymuję?
    Czy istnieje możliwośc odpisania później sobie tego od podatku?

    PCC? proszę o wyjasnienie, kompletny laik jestem w tych sprwach.

    Dzieki z góry za odpowiedz :)

    Pozdrawiam.