  • Data: 2002-10-08 20:55:44
    Temat: Umowa o prace i DG dla tej samej firmy ???
    Od: "pawezale" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, i proszę o poradę, jako żółtodziób w dziedzinie prawa, podatków
    itp...
    Otóż jestem zatrudniony na podstawie umowy o pracę w hurtowni
    farmaceutycznej na stanowisku przedstawiciela medycznego. Jednocześnie,
    prowadzę działalność gospodarczą, którą rozliczam na zasadach ogólnych. Czy
    mogę jako osoba prowadząca DG współpracować z moim obecnym pracodawcą, jako
    dystrybutor innych środków nie wchodzących w zakres moich obowiązków
    służbowych, jednocześnie pracując na etacie dla tej samej firmy. Pragnę
    dodać, że dystrybucja odbywałaby się do całkiem innego odbiorcy, niż jest to
    w zakresie moich obowiązków wynikających, ze stosunku pracy, a nawet byłby
    to całkiem inny kanał dystrybucji, jak również całkiem inny produkt -
    spożywczy. Jednocześnie informuję, że firma, dla której pracuje odprowadza
    za mnie składkę ZUS w pełnej wysokości, ja natomiast z tytułu prowadzonej DG
    opłacam składkę na ubezpieczenie zdrowotne.

    Pozdrawiam i dziękuję za rady.
    Pablo