  • 1. Data: 2005-11-04 20:44:09
    Temat: Umowa - Zlecenie
    Od: "mm" <c...@g...pl>

    witajcie Wszyscy

    prosze o małą podpowiedź w kwestii Umowy Zlecenia

    Jeżeli pracodawca wystawia Umowe-Zlecenie na osobę która jest pracownikiem
    pełnoetatowym innego pracodawcy i na umowie jest np. 3000 zł brutto, to
    jakie pieniądze dostanie osoba wykonująca pracę (ile kasy na ręke) ?
    i co i w jakich wartościach się odlicza ? (podatki, koszty uzyskania, itp)

    Ja niewiele z tego rozumiem - liczę na wsparcie.
    Z góry Dzięki

  • 2. Data: 2005-11-04 21:10:56
    Temat: Re: Umowa - Zlecenie
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    mm wrote:

> [...]
    > i co i w jakich wartościach się odlicza ? (podatki, koszty uzyskania, itp)
    >
    > Ja niewiele z tego rozumiem - liczę na wsparcie.

    Nie jestem pewien, ale skladki od umowy zlecenia liczone sa tak samo jak
    skladki od umowy o prace, wiec wpisz w google "kalkulator wynagrodzen" i
    zcos si eznadzie, wpisz 3000 brutto i zobaczysz jak i co gdzi idzie i
    ile na reke (netto) zostaje

    Pozdr

    PS, np. tu:

    http://www.infostaff.com.pl/pl/dodatki-kalkulator.ph