  • 1. Data: 2005-11-04 12:47:03
    Temat: Ile zdrowotnego mozna odliczyc od podatku?
    Od: "Gregor" <b...@o...pl>

    Witam

    Ile skladki zdrowotnej moge odliczyc od naleznego podatku dochodowego ?
    Skladke aktualnie place w wysokosci 157,48. to jest 8.5 % z podstawy
    wymiaru.
    Czyli odliczam calosc?

  • 2. Data: 2005-11-04 12:50:56
    Temat: Re: Ile zdrowotnego mozna odliczyc od podatku?
    Od: "Gregor" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Gregor" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ile skladki zdrowotnej moge odliczyc od naleznego podatku dochodowego ?
    > Skladke aktualnie place w wysokosci 157,48. to jest 8.5 % z podstawy

    Znalazlem w archiwum 7,75 % podstawy wymiaru... czy to sie tez dotyczy mnie?
    i gdzie mozna znalesc te % ile mozna odliczac...

  • 3. Data: 2005-11-04 13:48:48
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <dkflg7$ar2$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Gregor" <b...@o...pl>
    wrote:

    > Użytkownik "Gregor" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Znalazlem w archiwum 7,75 % podstawy wymiaru... czy to sie tez dotyczy mnie?
    > i gdzie mozna znalesc te % ile mozna odliczac...

    W ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych. Art. 27b.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 4. Data: 2005-11-04 20:00:01
    Od: "marta" <w...@w...pl>

    > Ile skladki zdrowotnej moge odliczyc od naleznego podatku dochodowego ?
    > Skladke aktualnie place w wysokosci 157,48. to jest 8.5 % z podstawy
    > wymiaru.
    > Czyli odliczam calosc?

    Na tej stronie :
    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm
    masz aktualne wysokosci podstaw wymiaru.
    Dla Ubezp. Zdrow. jest to w tej chwili 1852,73 zł
    8,5% z tej kwoty to jest 157,48 - czyli to, co placisz, zas 7,75%(podstawy)
    to jest
    143,59 czyli to co mozesz odliczyc.

  • 5. Data: 2005-11-04 20:40:42
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "marta" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dla Ubezp. Zdrow. jest to w tej chwili 1852,73 zł
    > 8,5% z tej kwoty to jest 157,48 - czyli to, co placisz, zas

    I to mi sie podoba :) - tak wlasnie sie wiedza powinna rozprzestrzeniac na
    newsach- brawo marta :) - najlepiej samemu cos rozumiec i przyswoic
    tlumaczac to innym ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-11-05 17:39:44
    Od: "marta" <w...@w...pl>

> [...]
    >
    > I to mi sie podoba :) - tak wlasnie sie wiedza powinna rozprzestrzeniac na
    > newsach- brawo marta :) - najlepiej samemu cos rozumiec i przyswoic

    tak SDD- to Twoja tresc w przeze mnie wyslanym poscie. A brawa to naleza sie
    Tobie...za pomoc zyczliwa :)