  • 1. Data: 2005-11-04 10:10:23
    Temat: Pzejscie z umowy o prace na f-re
    Od: "Bartek" <w...@o...pl>

    Jak mozna zrealizowac przejscie z umowy o prace na rozliczenie sie z TYM
    SAMYM pracodawca co dotychczas na f-re.
    Mam wlasna dzialalnosc od 5-ciu lat (obecnie zawieszona). Gdzies widzialem,
    ze bez okresu przejsciowego 2-uch lat jest niemozliwe wystawienie f-ry
    (chyba, ze bede mial dzialalnosc nie pod wlasnym nazwiskiem).

  • 2. Data: 2005-11-04 10:19:52
    Temat: Re: Pzejscie z umowy o prace na f-re
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Bartek napisał:
> [...]
    > ze bez okresu przejsciowego 2-uch lat jest niemozliwe wystawienie f-ry
    > (chyba, ze bede mial dzialalnosc nie pod wlasnym nazwiskiem).

    Jak już Ci się przypomni GDZIE widziałeś to nam napisz, też się pośmiejemy.

    Ograniczenia ja znam dwa: nie możesz przez dwa lata rozliczać się
    liniowym PITem i nie możesz wybrać niższego ZUSu (ale Ty już masz
    działalność to i tak byś nie mógł)

    A prowadzenie działalności nie pod własnym nazwiskiem to nazywa się
    firmanctwo. Możesz zapytać Googla ile za to można dostać.

    pzdr
    Tomek

    Facet, Kobieta, Samochody, Randki... >>> http://link.interia.pl/f18d2