  • 1. Data: 2005-11-04 11:15:16
    Temat: Jaki samochod trzbea miec by zrobic pelne odliczenia VAT?
    Od: QQlka <h...@h...ah>

    Jakie musi spelniac kryteria?
    Co musi miec wbite do dowodu?

  • 2. Data: 2005-11-04 11:23:52
    Od: QQlka <h...@h...ah>

    QQlka napisał(a):
    > Jakie musi spelniac kryteria?
    > Co musi miec wbite do dowodu?

    CHodzi glownie o zakupy paliwa.

  • 3. Data: 2005-11-04 13:29:13
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/4/2005 12:23 PM, Użytkownik QQlka napisał:

    > CHodzi glownie o zakupy paliwa.

    Musi mieć dopuszczalną masę całkowitą przekraczającą 3.5 tony

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2005-11-05 04:01:37
    Od: "Driv" <d...@o...pl>

    Użytkownik "QQlka" <h...@h...ah> napisał w wiadomości >> Co musi miec wbite do
    dowodu?

    > CHodzi glownie o zakupy paliwa.
    KRAZA albo koparkę, a tak poważniie to najlepiej auto z homologacją na
    cięzarowe i po badaniu technicznym stwierdzającym spełnienie warunku
    odliczania VAT.

  • 5. Data: 2005-11-05 19:52:26
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Driv" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > KRAZA albo koparkę, a tak poważniie to najlepiej auto z homologacją na
    > cięzarowe i po badaniu technicznym stwierdzającym spełnienie warunku
    A to dziwne bo ja mam auto z homolagacją na ciężarowe a vat odliczyć nie
    mogę
    Bo sie zmieniły przepisy odnośnie homologacji.
    A i żeby było lepiej to podobno kratki też nie moge wyjąć

    --
    PawełJ