  • 1. Data: 2005-11-03 20:23:48
    Temat: ulga remontowa -faktury vat
    Od: "bacio" <m...@g...pl>

    aby skorzystac z ulgi remontowej nalezy posiadac faktury vat na np..
    farby.czy na takiej fakturze moze oprócz farby byc rowniez pedzel, którego
    oczywiscie sobie nie odliczę?czy muszę dokladnie segregowac faktury...na
    same farby...bo tylko to (np) mogę odpisać?

  • 2. Data: 2005-11-03 23:55:31
    Temat: Re: ulga remontowa -faktury vat
    Od: "cindirella" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > oczywiscie sobie nie odliczę?czy muszę dokladnie segregowac faktury...na
    > same farby...bo tylko to (np) mogę odpisać?

    Z wystawionej faktury bierzesz do odliczenia tylko, te rzeczy które możesz
    odliczyć (to, że na fakturze są przedmioty, których nie odliczasz nie
    przeszkadza).