  • 1. Data: 2005-11-03 11:51:53
    Temat: ekwiwalent za urlop
    Od: "Witold" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    bardzo prosze o odpowiedz. Sytuacja dotyczy mojego ekwiwalentu za urlop
    po rozwiazaniu pracy za porozumieniem stron.

    Czy przy wyliczaniu ekwiwalentu za urlop
    nalezy odliczyc koszty uzyskania przychodu i
    kwotę wolną od podatku?

    Czy nie powinieno sie tego odliczac, bowiem spowodowałoby to
    zawyzenie ustawowego ograniczenia tych kwot?

    Pozdrawiam,
    Witold

  • 2. Data: 2005-11-05 13:18:53
    Temat: Re: ekwiwalent za urlop
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Nov 2005, Witold wrote:

    > Czy przy wyliczaniu ekwiwalentu za urlop
    > nalezy odliczyc koszty uzyskania przychodu

    Jak rozumiem - jest niewykorzystany urlop i ekwiwalent
    zostanie wypłacony *po* zwolnieniu.
    No to na mój rozum nie ma podstawy do odliczenia kosztu
    "z tytułu osiagania dochodów pracy" - bo ów ekwiwalent
    to rodzaj odszkodowania a nie "zarobek".

    > i kwotę wolną od podatku?

    A tu to ciekaw jestem innych opinii

    --
    pozdrowienia, Gotfryd