  • 1. Data: 2004-03-09 10:14:28
    Temat: Ulga odsetkowa a kurs euro
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Jaki należy przyjąć kurs euro przy wyliczaniu ulgi odsetkowej za 2003 r.
    (dla kredytu w euro oczywiście)?
    A jeżeli, jak się domyślam, kurs z dnia naliczenia kolejnej raty, to:
    - gdzie można znaleźć takie "historyczne" kursy
    - który kurs brać pod uwagę - kupna, sprzedaży, średni???

    Dzięki za pomoc

    T.

  • 2. Data: 2004-03-09 23:44:38
    Temat: Re: Ulga odsetkowa a kurs euro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Mar 2004, Tomasz Nowicki wrote:
    [...]
    >+ - gdzie można znaleźć takie "historyczne" kursy

    www.nbp.pl !
    (i dalej "kursy walut" i "archiwum kursów")

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-03-10 08:35:50
    Od: "grzech" <zulus250(usun_zero)@wp.pl.invalid>

> [...]
    > - gdzie można znaleźć takie "historyczne" kursy
    > - który kurs brać pod uwagę - kupna, sprzedaży, średni???

    Witam

    Sory, ale po co ci kurs? Ja poszedłem do banku i dostałem
    piękny druczek z odsetkami za każdy miesiąc w PLN.
    Skoro płacisz rary - to dla nich tylko enter..enter i masz same odsetki;)
    (Kredyt w CHF)

    Pzdr. Grzegorz