  • Data: 2008-04-16 06:31:11
    Temat: UP - czy moge zastosowac KUP 50%?
    Od: castrol <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuje na pelen etat na stanowisku tworczym. Umowe o prace mam
    standardowa, z normalnie wpisana pensja zasadnicza.
    Rozmawialem na ten temat z pracodawca i pracodawca jasno powiedzial ze
    oni nie chca cudowac i zwiekszac sami mi tych kosztow bo to wymaga za
    duzo zachodu. Jedynie od pracodawcuy mam takie zaswiadczenie
    potwierdzajace ze moja praca ma charakter tworczy i ze 80% czasu
    wynikajacego z umowy o prace, poswiecam na prace tworcza i korzystam z
    praw autorskich. Czy takie zaswiadczenie jest wystarczajace dla US do
    zastosowania 50% KUP?