eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTrudna sprawa z TPSA, Ile można korygować faktur wstecz ? › Trudna sprawa z TPSA, Ile można korygować faktur wstecz ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Trudna sprawa z TPSA, Ile można korygować faktur wstecz ?
    Date: Fri, 17 Feb 2006 13:20:59 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <dt4f67$j60$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs12.orange.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1140178952 19648 217.116.100.230 (17 Feb 2006 12:22:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Feb 2006 12:22:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:156932
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam ślicznie

    Mam pytanie: Ile faktur korygujących wstecz może TPSA wystawić klientowi
    (dotyczy to mojej osoby niestety). Z niewiadomych powodów nie naliczano mi usług
    dodatkowych. Abonament na podstawie wystawianych faktur płacony był regularnie.
    Obecnie otrzymałem plik faktur korygujących na poprzednie faktury i nowy
    rachunek na niemałą sumę za okres wsteczny. Jak się zachować w tej sytuacji
    ponieważ suma wyrównująca to prawie miesięczny dochód.
    TPSA mimo że sytuacja ta wynikła TYLKO z bałaganu w jej systemie rozliczeniowym
    nie ponosi żadnej odpowiedzialności, całość ciężaru przerzuca na klienta. Ba
    rachunki nowe i korygujące wystawione są na moje nazwisko i adres lecz nie na
    ten numer telefonu z którego korzystam.

    Jakiś numer z nieba. Mnie się wydaje że kiedyś zgłaszałem zmianę numeru do
    której to zmiany nigdy nie doszło, sprawę zmiany numeru reklamowałem ale
    prawdopodobnie w ewidencji TPSA ten błąd nie był skorygowany. I doszło do
    sytuacji że liczniki działały w powietrzu na nowym nuemerze a ja korzystałem i
    płaciłem na starym (używanym do dziś numerze). O sytuacji tej wielokrotnie
    interweniowałem na błękitnej linii, dzwoniono do mnie pytajac ciągle o numer i
    nic do tej pory się nie zmieniało. Aż nagle eureka i plik faktur wstecznyc. Czy
    umowa o comiesięcznym rozliczaniu obowiazuje tylko klienta ?.

    Poradźcie proszę jak się w tej sytuacji zachować ?.
    --
    Andrzej Kmicic


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1