eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTrudna sprawa z TPSA, Ile można korygować faktur wstecz ? › Re: Trudna sprawa z TPSA, Ile można korygować faktur wstecz ?
  • Data: 2006-02-17 17:25:49
    Temat: Re: Trudna sprawa z TPSA, Ile można korygować faktur wstecz ?
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Kmicic"

    > Jakiś numer z nieba. Mnie się wydaje że kiedyś zgłaszałem zmianę numeru do
    > której to zmiany nigdy nie doszło, sprawę zmiany numeru reklamowałem ale

    oj! a ja myslalam ze jestem odosobnionym przypadkiem
    u mnie jest gorzej - tpsa wymyslila sobie ze mam 3 linie w firmie!!! mam 2 -
    i z 2 korzystam na 2 umowe i ani jednego kabla wiecej zeby moc podpiac 3
    a jednak... i nawet faktur mi nigdy nie przyslali na ten 3 tylko zaczeli
    mnie scigac ze mam im cos zaplacic - tylko do dzisiaj nie sa w stanie mi
    przeslac faktur... - zeby moc sie jakkolwiek ustosunkowac do tego musze
    wiedziec o co chodzi
    na razie zlozona jest skarba w urtipie i juz prawie rok tpsa im odpowiada i
    odpowiedziec nie moze:-(

    jesli jednak korzystales z tego numeru - to powinienes zaplacic (napisac
    pismo o rozlozenie na raty), jesli jednak nie - to witam w klubie

    www.aem.pl GG: 1145538
    143 spiace kucyki, bo zle odzywiane