  • 1. Data: 2005-04-23 19:07:27
    Temat: Tax Free Help ..
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Witam

    Chcemy wystawić klientowi z Ukrainy Tax free ale mam pewne wątpliwości jak
    to zrobić ..
    Była by to nasza taka pierwsza transakcja bo do tej pory realizowaliśmy
    tylko transakcje krajowe .
    Naszymi odbiorcami są głownie firmy ( faktury konsumenckie sporadycznie -
    kilka na rok)w związku z tym nie posiadamy kasy fiskalnej ( nie mamy
    obowiązku ) .

    Wiem ze do dokumentu Tax Free dołącza się paragon ale co zrobić jeżeli niema
    możliwości wystawienia paragonu ? Czy wystarczy do Tax Free dołączyć fakturę
    konsumencką ?

    A.

  • 2. Data: 2005-04-23 20:17:42
    Temat: Re: Tax Free Help ..
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Chcemy wystawić klientowi z Ukrainy Tax free ale mam pewne wątpliwości jak
    > to zrobić ..

    Czytalam bdajze w czwartkowej Rzepie, ze nie ma juz Tax Free, bo jedyna
    firma, ktora miala licencje na rozliczanie VATu dla cudzoziemcow wlasnie ja
    utracila (przez jakies groszowe zaleglosci w zaplacie podatku do US, ktory
    zreszta uiscili i skorygowali w ciagu miesiaca).

    Lepiej to sprawdzcie, bo zdaje sie, ze nie ma mozliwosci sprzedazy Tax Free
    w naszym kraju.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 3. Data: 2005-04-25 09:56:28
    Od: "adminek" <w...@g...net>

> [...]
    > zreszta uiscili i skorygowali w ciagu miesiaca).
    >
    > Lepiej to sprawdzcie, bo zdaje sie, ze nie ma mozliwosci sprzedazy Tax

    Jest możliwosć. Każda firma mająca obrót za poprzedni rok min. 400.000zł
    moze samodzielnie zwracać VAT.

    Co zaś do zwrotu przez pośrednika Global Refund na dzien dzisiejszy nie ma
    takiej mozliwosci. A jak była, to warunkiem było załączenie paragonu do
    czeku tax-free. Przy podpisywaniu umowy z nimi pierwsze pytanie od
    pezedstawiciela brzmiało: "ma pan kasę fiskalną?"

    --
    JR

  • 4. Data: 2005-04-25 14:34:29
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adminek" <w...@g...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > czeku tax-free. Przy podpisywaniu umowy z nimi pierwsze pytanie od
    > pezedstawiciela brzmiało: "ma pan kasę fiskalną?"

    Ano wlasnie. Dzieki za wyjasnienie :)

    Parrot