    From: "Monika" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Studia podyplomowe-jaka to ulga?
    Date: Mon, 22 Dec 2003 13:45:13 -0000

    Przyznaje, ze mam powazny metlik w glowie, bo po telefonach do dwoch Urzedow
    Skarbowych uzyskalam dwie rozne informacje. W moim powiadomiono mnie, ze
    podlega to pod ksztalcenie w szkolach wyzszych, a w "nie moim", ze pod
    doksztalcanie i doskonalenie zawodowe. Roznica? Ok. 300 zl dla mnie, wiec
    dopytuje gdzie moge. Dodam, ze nie ukonczylam jeszcze 35 lat. Czy ktos wie
    jak jest na pewno?
    Pozdrawiam
    Monika