  • Data: 2003-12-22 19:15:49
    Temat: Re: Studia podyplomowe-jaka to ulga?
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Monika" <s...@w...pl> wrote in message
    news:bs6qbm$73l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No posiada chyba jesli to panstwowy Uniwerek przeciez!
    > Monika

    wg mnie zależy od tego, jaki papier dostaniesz po zakończeniu studiów:
    - jeżeli tylko dyplom ukończenia studium podyplomowego - to odpłatne
    dokształcanie
    - jeżeli tytuł drugiego magistra (no bo warunkiem najczęściej jest
    posiadanie studiów wyższych) to wtedy może być kształcenie w szkołach
    wyższych.

    pzdr.
    Magda