  • Data: 2009-02-24 20:54:03
    Temat: Stawka km osobowym w UE
    Od: Marek G <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam w perspektywie kontrakt usługowy w UE (stare jądro;-) i nie
    wszędzie będzie wygodnie docierać samolotem + wynajem auta.
    Może okazać się wygodne użycie własnego samochodu.
    I tu jest problem z kalkulacją. Nasze 83 grosze wydają mi się dość
    zaniżone jak na tamte standardy korporacyjne, z drugiej strony nie
    chciałbym przestrzelić z przyjęciem np 2E/km.
    Czy ktoś spotkał się z tamtejszymi stawkami np delegacyjnymi?
    Kraje - NL, DE, F, SPR,

    --
    Pozdrawiam - Marek