  • Data: 2012-11-22 16:46:39
    Temat: Sprzedaż części udziałów w nieruchomości
    Od: "poszukiwacz" <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem właścicielem ułamkowej części nieruchomości (kamienicy). Według
    powołanego zarządcy nieruchomości mój udział ułamkowy odpowiada powierzchni
    51 metrów kwadratowych
    a ja natomiast użytkuję lokal o powierzchni tylko 29 metrów kwadratowych.
    W związku z tym pytanie - czy mogę sprzedać "nadwyżkę" udziałów tak aby
    sobie pozostawić
    powiedzmy dla marginesu błędu 30 m2 a sprzedać ułamek odpowiadajacy
    powierzchni 21m2?
    Czy jest to możliwe?
    Obawiam się że sprzedając ułamek odpowiadający 21 m2 to taki nowy
    współwłaściciel udziałów może mieć prawa do lokalu przez mnie używanego. Czy
    można to jakoś prawnie zastrzec w akcie notarialnym sprzedaży udziałów
    własności?

    Pozdrawiam
    Marek.