  • Data: 2008-12-18 11:57:28
    Temat: Sposób na telekompromitację?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem umowę na 12 miesięcy na telefon i neostardę.
    Neostrada kończyła się 4. grudnia więc muszę
    utrzymać zawieszoną linię do 31. grudnia.
    Wyliczyłem że przyjdzie rachunek za grudzień na około 30zł.

    Przyszedł dziś: 103,52.

    Dorzucili mi za cały grudzień neo bez promocji,
    w cenie wziętej z księżyca: 205,33zł (ZTCW nie ma takiej ceny
    w żadnym ich cenniku, nie pasuje też w proporcji do okresu 5-31 grudnia).
    Do tego "zniżka umowna stacji" (znana i lubiana w necie) na -136,92.

    Abstrahując od tych 70zł na moją niekorzyść - muszę to cholerstwo
    wyjasniać?
    Jeżdzić, pisać, dzwonić ? Najchętniej bym to olał, wrzucił w
    koszty/odliczył VAT
    tylko te 30zł i miał ich gdzieś.

    Druga linia w TP - drugi raz problemy, już nigdy więcej z nimi umowy nie
    podpiszę.

    Pozdrawiam,
    Tomek