  • Data: 2008-12-18 12:44:58
    Temat: Re: Sposób na telekompromitację?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-12-2008 o 13:37:31 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > ^^^^^^^^
    >
    > Czy czytałeś chociaż to, co podpisywałeś?

    Nie za bardzo rozumiem?

    > Hint: na ogół - w przypadku neostrady - umowa terminowa przechodzi w
    > bezterminową ze znacznie wyższymi stawkami, o ile jej nie wypowiesz w
    > terminie.

    Wypowiedziałem w terminie, ponad miesiąc przed zakończeniem, wyłączyli neo
    zgodnie z tym wypowiedzeniem - ostatniego dnia umowy było, następnego już
    nie było,
    telefon zawiesili zgodnie z dyspozycją i prawidłowo naliczyli zawieszenie
    na fakturze.

    To że neo przechodzi na wyższe stawki bez umowy czasowej to wiem, ale mi
    naliczyli
    za 4 dni abo promocyjne *do tego* za 31 dni abo podwyższone wg dziwnej
    taryfy
    a do tego za 5-31/12 (czyli dziwnym trafem od dnia po wyłączeniu neo)
    dziwny rabat
    na kwotę której nie umiem nijak wyliczyć z cenników.

    Pozdrawiam,
    Tomek